Isabel

Helikopter plåtning!

Kategori: Heminredning/Trädgård

En okänd man knackade på dörren idag (händer inte så ofta) och det visade sig att det var han och hans kompanjoner som åkt helikopter över våran gård i sommras. Kommer ihåg precis den dagen i september för jag trodde det var förra ägaren som tog en sväng för att kolla in sitt gamla ställe, eftersom den cirkulerade över just vårat place jätte länge.


Dom åker alltså runt en fin sommardag och plåtar gårdar och hus som dom sen kommer för att sälja (såklart). KUL idé!
Bilden va jättefin (den han håller i handen). Men han ville inte riktigt att jag ska fota den, för då kanske jag fixar bilden själv och inte köper av dom eller nått.

Beställde iallafall fotot i storlek 30x40 och den kommer om ca en månad!! Då ska jag köpa en riktigt fin ram till bilden och sätta upp hemma!

Vi får hålla ut ett tag tills den kommer så får vi se resultatet =0)!!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hej! Å, samma sak här! Vi hade också en helikopter över vårat hus, men det var nog i juli tror jag??? Vi köpte också en bild för några månader sen av samma man du har på bilden här i bloggen. Vi har fotot i köket, jag måste visa dig nån dag. Den är as-snygg!!! Det bästa av allt..: Arvid står på trappan, för det var ju en "KOPTER" ute och flög!!! :)Hoppas allt är bra med dig! Trevlig helg om vi inte ses. /Jessica.

    2009-01-16 | 18:13:11
  • Isabel säger:

    Ha ha va roligt!

    Kul att Arvid kom med. Attans =0) Jag kom inte med på bilden.. va ju på tomten o höll på och undrade varför dom flög så nära.



    Tack dessamma!!

    2009-01-16 | 20:00:49

Kommentera inlägget här: