Isabel

Hockey match..

Kategori: Shopping

Hmm kan inte överdrivet mycket om hockey, men eftersom Lalittas kille spelar så åkte vi för att titta på honom idag i Arlanda som är ganska nära oss.


Dagens kläder:
Två st längre polotröjor över varann, jeans leggings allt från Ginatricot, knästrumpor från Skorett.
Det var ca -12 grader ute (och inte så mycket varmare där inne) så det blev Moonisar idag också.


Dima är "gubbe" nummer 21 =0)


Dom vann tyvärr inte men spänande va det allt!..satt som på nålar på slutet och både tjoa och svor!

Efter matchen åkte vi hemåt men stannade på vägen för lite shopping och en matbit i Kistagallerian

Blev lite sugen på att åka skridskor själv efter dagens match så jag funderar på att köpa mig ett par egna!

Blev tyvärr inte skridskor idag, istället blev det..

En längre polo (till) och två par tjockare strumpbyxor i gräddvitt och grått

En skön Aloe Vera massage kräm som luktar riktigt friskt av eucalyptus och den värmer jätte skönt också.

Blev inte mer än så idag..

Men nu ska jag gå ner och sätta mig framför brasan för jag fryyyyyser ihjäl! Det är -19 ute om det är någon som är intresserad =0/!!!

puss Isabel

Kommentarer


Kommentera inlägget här: