Isabel

Jag har fått nya ögonbryn!

Kategori: Dagens outfit

Knappt inga batterier på telefonen, ingen laddare i bilen, och jätte bråttom åker jag iväg till Sunbyberg (som jag inte hittar alls i) för att hämta upp Björn som sen ska köra mig till Adam&eva kliniken på Sveavägen.
Sen som jag var pga köer, DÖR mobilen när vi pratar om var vi ska träffas! Jag virra bort mig och stannar tillslut vid en mataffär och lyckas få iväg ett sms om vart jag är. Men ingen kommer.. Går in och lånar telefonen på affären för att ringa mamma eftersom jag inte kan nummret i huvudet. Hon svarar inte.. Jag ringer och ringer och får tillslut tag på henne o hon ger mig nummret. Tar en titt på klockan och jag skulle varit där för BARA 40 min sen!! Då får jag panik och tårarna börjar komma, klarar inte av den stressen. Fast på en plats när jag ska vara på en annan! Med tårar i ögonen tackar jag för lånet av telefonen och går ut till bilen, (såå pinsamt när jag tänker på det i efterhand men då brydde jag mig inte).
Till slut kommer han gåendes och vi är äntligen på väg då vi upptäcker att brännslet i bilen verkligen är slut. Efter turbo tankningen åker vi till kliniken. Väl framme tar gulliga Talia emot mig fastän jag är över EN TIMME sen och vi börjar tatuera!
Skriver allt i en ända stor kladd, men det är meningen för det var precis så det var... KAOS!


 
Före                                                                    Efter

Lägg märke till att jag försöker slappna av på bilden o dom är ändå väldigt ojämna på "före" bilden. Ok att jag visste att jag hade lite ojämna ögonbryn men inte SÅ mycket som jag upptäckte idag när jag tog bilden.              

Ser väldigt extremt ut nu men dom är helt nygjorda och mer än 50% kommer gå bort. Speciellt på mig för jag blödde tydligen ganska mycket.
Ska tillbaka om en vecka och fylla i det som inte fastnat och fin justera formen ännu lite mer.

Jag har ju tatuerat mig förr på kroppen men de va nog inte i närheten.. de här gjorde ganska ont! Så tunn hud i ansiktet + att vi körde utan bedövnings salva när hon tatuerade konturerna. Men va f**n, "ska man va fin får man lida pin"!

Kommer ta ett tag innan jag vänjer mig med mörkare och lite tjockare ögonbryn då jag levt med mina "icke existerande" alldeles för länge. Känner mig som en clown för tillfället =0).

To be continued...


Dagens outfit

T-shirt Betty Boop: Vero Moda
Stickad tröja: Vero Moda
Jeans: Diesel
Kort jacka: H&M
Ankel boots: SixtySeven

Kolla in de osminkade "icke existerande" ögonbrynen, för det är sista gången ni ser dom hehe! 




                              //Isabel

Kommentarer

  • Anonym säger:

    De kommer bli jätte fint har samma problem med bångstyriga ögonbryn. Du borde ta en bild när man ser hela ansiktet framifrån.



    Har själv funderat på att tatuera mina bryn men jag vågar fan inte har sett så många skräck exemplar

    2009-01-14 | 12:54:13
    Bloggadress: http://honeybunnie.blogg.se/
  • Lalitta säger:

    Älskar helkroppsbilden med outfiten. snyggt ansikte!

    2009-01-14 | 19:11:46
    Bloggadress: http://lalitta.blogg.se/
  • Isabel säger:

    honeybunnie: Jag ska lägga upp mer bilder och bättre, bara d att det såg SÅ extremt ut så jag tog en sån bild med flit.



    Annonym: Gå in på länken så o klicka dig vidare till priser är lite olika. Jag lovar att berätta om "hela operationen" ska ju dit nästa vecka för sista fyllningen då ska jag även ta med mig kameran =0)! Så håll ögonen öppna..



    Lali: Gillade också den =0), ibland blir sånna snabba "ifartenbilder" också bra heheh!!



    Kram

    2009-01-14 | 22:54:33
  • honey säger:

    hahahaha. synd att det sista gången som man får ser din "äkta " ögonbryn lol , det blev ju jätte snyggt efter tatueringen :)kanske själv gör det nästa gång ;)

    2009-01-15 | 01:13:54
    Bloggadress: http://honeypt.blogg.se/
  • Julija säger:

    jag känner oxå igen d där när man stressar jättemycket o e sen o får tårar i ögonen, alltid lika pinsamt haha.... tur att hon tog emot dig iallafall=) resultat belv jättefint!

    2009-01-15 | 01:56:16
    Bloggadress: http://www.castingmodels.se/Julija

Kommentera inlägget här: