Isabel

Månads firande!

Kategori: Familjen

Den 16:e varje månad firar jag och min kille att vi varit ihop x antal månader. Gör det mest som en kul grej och ännu en anledning att tänka på varann lite extra.
Denna gång hade jag fixat en mysig tre rätters middag tills Björn kom hem från jobbet.




Förrätt: Krabba, en massa grönsaker och toast med kräftstjärtröra


Varmrätt: Honungs o citronpeppar kryddad lax i folie och kokt potatis med samma röra som på toasten


Efterrätt: Vaniljglass med grädde, blåbär och (som alltid) en STOR kopp vanilj te

Och en MASSA.. massa mys...


Det blev inga presenter till varann men vovvarna fick..

Ett täcke till Puma då hon växt ur sina gamla.      Varsinna godispåsar från delikatess baren för hundar =0)

Efter god mat o mys somnade hela familjen in.. utom jag som va framme med kameran =0)

Sååå söta! Diva                           Älskling                                        Puma

Kramar Isabel

Kommentarer

  • Jossan säger:

    Vad mysigt att ni pysslar om varandra. Vilken fin middag, frågan är vad du drar till med på Alla Hjärtans dag? Jag och Darling firar också den 16:e :-) Det är en bra dag!

    Kram Jossan

    2009-01-18 | 01:17:26
    Bloggadress: http://josefinstaaf.blogg.se/
  • Isabel säger:

    Jaa du det kan man undra vad man ska göra på alla hjärtans dag =0).

    Kul att ni firar på samma dag och Lali o Dima firar dan innan.

    2009-01-18 | 04:37:52
    Bloggadress: http://ladyisabel.blogg.se/
  • Jessica säger:

    Oj, hehe, jag som tyckte vi firade ofta: Årsdagen då vi träffades, förlovningsdagen, bröllopsdagen och alla hjärtans dag... Men ni klår ju oss med HÄSTLÄNGDER!!! :)

    2009-01-18 | 10:08:29
  • Stina säger:

    Det där såg smarrigt ut :) Är det grönt te med vanilj? För isf dricker jag samma.

    2009-01-18 | 12:45:20
    Bloggadress: http://staiina.blogg.se/
  • minea säger:

    Shit att du orkar. Jag är imponerad. Maten såg grym ut... du kan få fixa matlåda till mig? ;)

    2009-01-18 | 12:50:29
    Bloggadress: http://minealolli.blogg.se/
  • Isabel säger:

    Jessica:

    Ja alltså vi försöker fira det så gott det går men det är ju inte alltid man hinner. Dessutom har vi inte ens varit ihop i 3 år än så vi får se hur det kommer se ut när vi är i eran nivå =0).. (hört att efter 5 så avtar det hehe).



    Stina: Japp Grönt vanilj te såklart annars skulle d bli ohälsosamt tror jag så mk som jag dricker =0).



    Minea: ähh inte så jobbigt, va d jag hade i frysen tog inte så lång tid heller. Förutom väntandet på att han skulle komma hemb förstås haha!



    //Isabel

    2009-01-18 | 17:06:51
  • Julija säger:

    va mysigt! maten ser supergod ut =)



    hur många månader firade ni denna gång?

    2009-01-18 | 19:56:02
    Bloggadress: http://www.castingmodels.se/Julija
  • Jessica säger:

    Hehe, ja, Pim och jag har ju nött på varann i 8 år nu i februari! :) Så det är väl naturligt att det avtar med firande... Men ni är jättegulliga, så kul med KÄRLEK! Du har en bra blogg! Jag brukar inte läsa bloggar, men du hänvisar ju så fint till den från Facebook! :) /Jessica.

    2009-01-19 | 12:03:57
  • D18N säger:

    Björn ser ut som att han inte vill vara med i din blogg!

    :)

    2009-01-19 | 23:40:38
    Bloggadress: http://www.flytt08.se
  • Isabel säger:

    Jessica: Åh va kul att du tycker om den =0)!!



    D18N: hehe jodå han blir mer o mer sugen på att vara med =0)!

    2009-01-20 | 01:09:05

Kommentera inlägget här: