Isabel

Mitt Nyår.. lite efter..

Kategori: Högtider


Som jag skrev i förra inlägget, tog vi det ganska lugnt på nyår med våra vänner Sofie och hennes kille Kristian.
Vi har båda hundar som är lite rädda för smällare så det passade perfekt! Var ett super mysigt nyår hemma hos oss!

Klänning: Miss Sixty
Skor: Asos.com
Sofie: Klänning från Ginatricot.

  
Våra löjromstoast blev bättre än i kokboken tycker jag!


Jag och min darling..


Sofie och hennes darling..
     
**********************              GOTT NYTT ÅR!             ***************************


Efter att utstått X antal minusgrader ute så avslutade vi kvällen med ett värmande bad!

Kram Isabel

Kommentarer

  • Jossan säger:

    Ditt nyår ser supermysigt ut! Ditt hem är så fint! Jättefin dukning. Jag älskar inredning, speciellt kristallkronor :-)

    2009-01-09 | 00:58:35
    Bloggadress: http://josefinstaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här: