Isabel

Överrasknings Party!

Kategori: Festligheter

I lördags ordnade jag nått extra till Björn. Han trodde bara vi två skulle gå ut och äta middag ensamma och fira hans födelsedag en sista gång för i år.

Började med att vi gick till ABSOLUT ICE BAR STOCKHOLM, en bar gjord av bara is


Burrr.. men mysigt!



Älsklingen tyckte om det annorlunda stället, men visste inte att hans/våra vänner (14 pers) sitter och väntar på Hard Rock Café för att överraska honom!


Lite uppvaktning                                                  Björn, Jag och två av mina systrar

Sen gick vi vidare till Solidaritet..



Glömde tyvärr ta kort på hela klänningen jag har på mig som jag sytt och fixat till själv! Men men en annan gång!

Jätte rolig kväll verkligen.. TACK alla som kom!

Puss o kram I

Kommentarer


Kommentera inlägget här: