Isabel

På jobbet!

Kategori: Dagens outfit

Hade ju tänkt att uppdatera bloggen mest när jag sitter o jobbar som ett roligt tidsfördriv. Men va faan gör man när man ALLTID glömmer att ta med sig bilderna jag tagit *suck*?!
Så nyårsbilder mm kommer senare tyvärr..

Mitt nyår va ganska lugnt då vi va hemma hos oss och firade för första gången i vårat nya hus (maj-08). Det va jag, Björn, min vän Sofie, hennes kille Kristian och våra vovvar som firade in det nya året med raketer, tre rätters middag och champange!

Idag va jag hos min syster Clary som bor i stan och hälsade på. Vi tog en sväng på stan, shoppade lite och käka lunch.. Jättemysigt! Jag fyndade ett par knähöga stövlar från shoe.se (Hornsgatan) som jag velat ha sååå länge! Dom sitter perfekt och det bästa är att dom kostade inte mer än en tredjedel av priset!! SÅ roligt att fynda! Bilder kommer förhoppningsvis imorn om jag hinner ska nämligen till sparadiset.se med min älskling och få massage, ansiktsbehandling och slutligen bada i deras jacuzzi, äta frukt och bara njuuuuta!


Så håll ut.. det kommer bilder på allt =0)! Lägger upp lite bilder jag faktiskt HAR med mig sålänge, blir lite gott o bladat!


Jag och Chrystal på åtets personalfest på Café opera.
Klänning och skor från asos.com

    
Pälsjacka (oäkta) från Cubus              Skinnjacka från Vila som jag fynda SÅ billigt!




GOD FORTSÄTTNING till er alla hoppas ni haft en underbar nyårsafton!

Kramar Isabel

Kommentarer

  • Isabel säger:

    Skinnjackan är från VERO MODA menade jag.. men dom har väl märket vila där därför det blev fel, sorry! //I

    2009-01-03 | 00:53:41
  • Lalitta säger:

    Jag försökte också hitta en mössa till Lapussik med det fans inga i hans storlek :-( Hon är såååååååå sööööööööt

    2009-01-03 | 02:13:54
    Bloggadress: http://lalitta.blogg.se/
  • Jossan säger:

    Skitsnygga jackor! Men du, länkarna ville inte...

    2009-01-04 | 00:54:45
    Bloggadress: http://josefinstaaf.blogg.se/
  • sofia säger:

    fan vilken grym hund!

    2009-01-09 | 19:28:23
    Bloggadress: http://mecho.blogg.se/
  • Isabel säger:

    =0)! ja hon e grym min lilla älskling!

    2009-01-09 | 21:13:49

Kommentera inlägget här: