Isabel

Sparadiset!

Kategori: Shopping

Igår var vi på Sparadiset.se som ligger på Östermalm och fick massage, ansiktsbehandling och jacuzzi bad med massa frukt!

Man blev alldeles lugn och harmonisk så fort man kom in..

 
Björn va jätte nöjd över sin julklapp (jag också för den delen =0)), eftersom han ofta har ont i ryggen.


Man får en egen stor soffa, duchar och såklart jacuzzi för sig själva!

Efter vårat lilla spabesök åkte vi direkt till Hard Rock för att möta upp Chrystal och Lalitta med respektive för att äta middag.


Man blir alltid lika nöjd och framförallt mätt på Hard Rock!


Jag och Lalitta med våra fiiiiina pälsar..

Dagens outfit: Jeansen jag hittade på mellandagsrean från Diesel
                         
Skor: Bronx
                          Linne: Levis
                          Spetströja över: Ginatricot
                          Päls: Cubus
                         
Stor halsduk: Ginatricot
                          Väska: DKNY

Va ju på stan här om dagen med min syster Clary..

Vi gick på Hornsgatan och gick in på Shoe.se för att kolla in deras super rea som jag fått sms om.



Hittade dessa par stövlar som jag har tänkt beställa hem själv från USA men man vet ju aldrig hur lång tid det kan ta. Med turen med mig denna dag slank dom ner i shoppingpåsen direkt!

Dagens kläder: Jätte kofta: Bik Bok
                             Leggings: Replay
                             Skor: Monboots
                             Jacka: Min vanliga gamla skit jacka Canadian Goose


Dom är lite lika de skor jag lämnade tillbaka till Bronx för ett tag sen. Bara det att dessa är mycket snyggare och man kan vika ner överkanten om man inte vill ha dom över knäna.

Man blir hungrig av att shoppa skor =0)..

Så vi gick till det här mysiga stället för att äta, men upptäckte att dom tydligen inte hade öppnat än (fastän dörren va öppen). Besvikna och hungriga gick vi vidare och käka sushi istället!

Kram på er! //Isabel

Kommentarer

  • Jossan säger:

    Vad fiina och fräscha ni blev efter sparadiset, det syns på bilden från hardrock! Rekomenderar du stället? Jag ska också skämma bort mig någon dag.

    2009-01-06 | 02:34:29
    Bloggadress: http://josefinstaaf.blogg.se/
  • Isabel säger:

    Herre gud va trött jag va när jag skrev detta. "lite lika skorna jag lämnade tillbaka till Bronx" ska va BIANCO!

    Jossan: Ja rekomenderar absolut stället jätttemysigt att gå tillsammans, får ju massage i samma rum och sen bada tillsammans jätte romantiskt!! men ska du gå själv så går det ju oxå men då kanske man hoppar över bad delen och tar längre massage istället, kändes som 5 min (det var ca 45 min). kram

    2009-01-06 | 12:59:35
  • Julija säger:

    va skööönt med SPA avis



    o superfina stövlar! Hoppas det finns kvar ngnting på shoe när jag ska dit imorgon....

    2009-01-06 | 21:52:53
    Bloggadress: http://www.castingmodels.se/Julija

Kommentera inlägget här: