Isabel

Dax för nya naglar!

Kategori: Naglar

Idag va jag hos bästa Katarina och fixade naglarna som vanligt (varannan vecka)! Idag blev det:


Naturliga tippar med fina stenar för en lyxig känsla =0)!


Ni som ville se HUR det går till att tatuera ögonbrynen. Här är lite bilder från i tisdags, sista "behandlingen" av två. Lägger upp fler bilder om någon vecka så ni får se "före och efter" bilder. Måste vänta tills dom läkt och skorpan är borta.


Steg 1: Bedövnings salva                                     Steg 2: Noppning


Steg 3: Tattuerings dax, ena                              Steg 4: Andra

                      

Det känns ganska mycket att bli tatuerad i ansiktet, men man står ut. Jag hade väldigt känslig hud och blödde ganska mycket.
Talia som tatuerade mig gjorde ett kanon jobb och jag är nöjd. Men slut resultatet ser jag som sagt först om nån/några veckor!
Pssst.. Klicka på länken och kolla in priser och eventuella erbjudanden hos Talia på Adam & Eva kliniken för permanent make up!

Kramar Isabel

Kommentarer

  • Jossan säger:

    Snygga naglar, som vanligt! Har fortfarande inte gjort nya, men nu har ju lönen kommit! Det är ju faktikst överkomligt pris, dit du går. Får se vad som blir kvar efter alla räkningar.



    Vad är det för material?

    /Jossan x

    2009-01-23 | 01:28:31
    Bloggadress: http://josefinstaaf.blogg.se/
  • Anonym säger:

    oh jag vill också men sådana lyx grejer har man inte råd med :( längre

    2009-01-23 | 12:16:07
    Bloggadress: http://honeybunnie.blogg.se/
  • honey säger:

    skämta inte ,sjukt bakis haha jag o lali shottade som satan haha , hur e de själv ? per e bakis oxå hihi

    2009-01-25 | 12:59:59
    Bloggadress: http://honey.blogg.se/

Kommentera inlägget här: