Isabel

Tisdags Besök!!!

Kategori: Vardags lyx!

Caroline och Micke kom till oss igår och hälsade på för första gången (!). Länge sen vi umgicks och jätte trevligt att lära känna Micke lite närmare!

     Grillmaster Micke
       
        ....Och den bivande mamman Carro bakar flitigt!!! =0) Så fin!!
        
        
       
       
       
       
                  

Den berömda cheesekaken som alla hjälptes åt att baka utom älskling pälskling som kom lagom till middagen från jobbet.
       
       

        Jag får redan öppna paket innan min födelsedag.. Lycklig som ett barn, ser ni!?
       

                
..Och jag blev så glad, verkligen super fin!! Nu kan jag byta klocka efter smak. Älskar denna tjocka länk, passar mig perfekt! Tack sötnosar ;0)!!


           Onsdag och vi tog en sväng till sjön för att låta Puma simma och bli lite shampoonerad.

               
                

        


bye bye!!!

Kramar Isabel

Kommentarer

  • Jessica. säger:

    Akta hundsängen, på sista bilden! ;) Körde de på den lr? Var bara tvungen att fråga... :)

    2009-07-23 | 08:21:51
  • Isabel säger:

    Haha.. ja sant hon höll på att köra över den men stanna i sista sekund!!! Tänkte inte på att det kom me på bild haha va roligt!!

    2009-07-24 | 11:53:37

Kommentera inlägget här: