Isabel

Dagen efter!?

Kategori: Äventyr/Resa

Idag känns det verkligen som söndag.. Jag är helt slut! Full fart hela veckan verkligen.
Så när Camilla och Harri hade åkt imorse la vi oss på soffan och sov nästan hela dagen. Tills vi gjorde ett ryck med en hundpromenad. Sen la vi cyklarna på Dodgen och åkte in till Uppsala för att cykla runt i den lilla, men vakra staden!

Molnen sprack upp och det blev verkligen kanon väder, perfekt ljus att ta fina bilder i!!!




          




Glömde solbrillorna hemma så d blev ett par på vägen haha, hjärtformade!!





                           
Avslutade cykelturen med en GI burgare, sen bar det av hemåt. Camilla och Harri kom också hit igen på kvällen efter att ha varit i Gävle på äventyr hela dagen. Så vi har myst framför en svensk film med te och den sista biten Cheesecake!!

Imorgon blir det (äntligen) Gröna Lund =0)!!! Som jag längtat, då ska lite vänner fira att jag fyllt år istället för i torsdags.
Sååååå.... Är du sugen att hänga på?! Kom och åk massa roligheter med oss, ju fler vi är desto rooooligare!! Sen blir det antagligen utgång. Hör av er isf så träffas vi upp =0)..

Kram och God Natt!!!

Kommentarer

  • Josefin Staaf säger:

    Åh, vad kul med grönan, jag har inte heller varit där ännu! Fan jag hade lätt hakat på om jag inte jobbat :-( Vill du ta mitt pass? :-D Haha.



    Ni får ha det så kul!



    xxx

    2009-07-25 | 04:49:06
    Bloggadress: http://josefinstaaf.com

Kommentera inlägget här: