Isabel

Fredag

Kategori: Shopping

            
             Stackars älskling blev halv..
            
Träffade upp älskling för en bit mat innan jobbet. Vi har faktiskt inte träffats på några dagar. Käkade på en mysig restaurang på Tegnérgatan. Oxfilén va verkligen god!

              Hann med en snabbshopping innan också..
             
                                            Weekday har rea kjol: 50:-

                        
Ska prova denna 3 minute Miracle inpackning som tydligen ska vara jätte bra för håret.
Va inte nöjd med det förra torrshampoot så jag köpte en från Björn Axén istället och den är verkligen bra! Ger stadga och volym!

Kramar Isabel

Kommentarer

  • jossan h säger:

    guuud va gott det såg ut, vill ha! vilken restaurang va det?

    2009-08-01 | 03:05:11
    Bloggadress: http://mynameisjosefin.blogg.se/
  • isabel säger:

    Taladar de Cuba tog jag nyss reda på.. Tegnérgatan jätte nära jobbet, du kommer känna igen stället!

    2009-08-02 | 23:25:24
  • Niki säger:

    Aussie är grymt bra!

    Kör både schampoo, balsam och inpackningen från dem - tveklöst det bästa jag någonsin gjort med mitt hår =)



    Sen vill jag bara passa på att säga att du är så jävla cool och skön Issa. Jag saknar dig och det är verkligen trist att jag inte kan komma imorgon =(

    2009-08-14 | 12:06:20
    Bloggadress: http://www.pause.se/bloggar/lsd-love-sex-dreams

Kommentera inlägget här: