Isabel

härlig Morgon

Kategori: Familjen


Vaknade sjukt tidigt (06:30).. Känner för att vara lite nyttig så jag startar dagen med en kopp vatten (hälften hett/hälften kallt) med citronsaft i, sätter igång ämnesomsättningen och rensar ut kroppen!


Sen drog jag med Mami på en lååång cykeltur (1 1/2 tim)
'

Cyklade bla förbi mitt barndoms område och hus där jag bodde tills jag va 10 år

Väcker verkligen många minnen



Världens största Hundlokor




Ja ha.. Sitter och väntar på att människor ska vakna så vi kan hitta på nått någon gång.
 Äh jag går och tvättar bilen så länge!!!

Kramar Isabel

Kommentarer

  • Lalitta säger:

    Va ni är aktiva på morgonen. 1,5 timme är ju jätte mycket på en cyckel :)

    2009-07-16 | 15:59:55
    Bloggadress: http://lalitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här: