Isabel

Lördag

Kategori: ---> Isabel <---


Jävlar va det vräkte ner idag då! Vakna av åska och spöregn och då menar jag verkligen spöregn!
              
Sov på Ingarö idag efter jobbet i min gamla lägenhet/festlokal, så jag skulle få lite närmare till jobbet. Min syster va smart så hon tog med sig nycklarna till hennes lägenhet (som bara står där tom) till landet, så där kom jag inte in för att sova. Hade varit mycket närmare. Men men mysigt o se sina gamla kvarter.
                  
                   (Fråga inte vad jag håller på m för jag vet inte haha!!!)...


Här bodde jag i tonåren tills jag o Björn köpte första huset på Ingarö. En etta på 185 kvm (!) med kokvrå =0).
Men nu bor en annan tonåring här själv, min syster dotter Corinne. Tur att dom alla är på landet annars hade jag väl blivit utkastad ;0). Man kommer ju ihåg hur man själv va haha.. Man ville ha allt för sig själv!


Värdret klarnade iallafall upp och jag passade på att träffa min kära vän Carro i Nacka på vägen in. Vi käka thimat på hennes terrass o snacka skit tills jobbet kallade!

Ses snart igen!


Kramar Isabel

Kommentarer


Kommentera inlägget här: