Isabel

Städ dag!

Kategori: Heminredning/Trädgård

Puuust o stön.. Va varmt det är! Gör inte saken bättre att jag är inne och stor städar, tvättar, skrubbar, skurar, organiserar, plockar.. som en Galning! Alldeles kladdig hela jag och indränkt i klorin o rengöringsmedel.

Trädgårds tjejerna Marie o Ira var här igår för att rensa ogräs oh fixa på tomten. Jag hade ju jobbat så jag sov halva dan medans dom jobbade. Efter 7 timmars jobb var (alltså 14 arbetstimmar) såg jag knappt nån skillnad!!!.. Åh va irriterad jag blev, men sa inte så mycket tyvärr. Dom har ju varit här så många gånger redan, hade varit en annan sak om dom var helt nya.
Blev pinsamt, men dom märkte nog att jag inte var lika lycklig som jag brukar när dom är färdiga. Ja ja får väl se mig omkring efter en ny trädgårdshjälp, SUCK!

Lämnade Diva tidigt imorse så nu ligger hon och blir skuren i stackarn. Men jag tror hon har det skönt nersövd o allt.

Nä nu blir det en liten pause för Cleaninglady´n, vi drar o badar jag o Pumi..



Hej sålänge!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: