Isabel

24 år

Kategori: Högtider

Ja ha då var man ett år äldre och det har vi firat såklart. Nästan hela familjen var på plats för god mat och en trevlig eftermiddag/kväll!










Paketöppning o fika!!

GRATTIS Claudia 14 år, som vi också firade eftersom hon fyller dagen efter mig


Inte bara familjen som orkade ta sig ända till oss denna (stora) dag, Sofie o Kristian kom förbi för att gratta =0)!!!!!!!

Hundkalas blev det också!


När dom flesta åkt hem fortsatte jag, Björn, min syster Camilla och Harri med Mojito.. och massa roligheter!!!=0)



Mys ute när det spöregnade, men vi hade gasolvärme och markiserna ute.

Grillade Marshmallows


Läggdags och jag var heeelt slut som artist..

Grattis till mig på min dag!! Tack för alla fina presenter!!!!

Kramar 24-åringen

Kommentarer

  • Josefin Staaf säger:

    Grattis igen! Ser ut att ha varit en riktigt trevlig födelsedag. Lyxigt att fylla år på sommaren :-)



    xxx

    2009-07-25 | 02:35:05
    Bloggadress: http://josefinstaaf.com
  • Stina säger:

    Grattis i efterskott. Inte visste jag att du var ett år yngre än mig :P Du ser äldre ut, men inte på ett dåligt sätt om du förstår vad jag menar :)

    2009-07-28 | 23:34:37
    Bloggadress: http://staiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: