Isabel

Diva o jag i Långholmen

Kategori: ---> Isabel <---

Divix och jag har fått tid för oss själva idag. Bott hos syrran i stan själva då hon är på landet. Den här gången tog hon inte med sig nyckeln (som hon gjorde sist så jag inte kom in) ;0)..

Måste berätta en äcklig grej som hände idag..

När man går promenad där det är mycket människor så måste man ju ta upp efter sin hund, vilket jag inte är van vid ute på landet. Men självklart gör jag det i stan (oki nästan alltid).
Hade tagit med mig en vanlig plastpåse eftersom jag inte äger en hundbajspåse, och skulle plocka upp efter Diva. Jag viker påsen för att vara säker på att inte plasten ska gå sönder och bajset komma igenom den tunna plasten på min hand..
När jag vänder på handen så ser jag hur min lååånga nagel va fylld med bajset under, som en j-a grävskopa hade jag fyllt hundbajs under nageln.. Gissa om jag mådde illa!!!! Fy f**n!! Sprang till vattnet för att ta bort det värsta för att sen gå hem och skrubba!! Diva va ju inte så hjälpsam heller hon drog i kopplet som f*n, precis som om hon tyckte jag så äcklig att hon inte ville gå nära mig haha!



Diva håller utkik o vaktar bryggan


Pizza till frukost, gott!?.. Eller ja bara när man sovit på dagen, skulle aldrig kunna smälla i mig en pizza till en vanlig frukost hemma när man sovit hela natten. Tyder på att man inte sover lika hårt på dagen kanske!? Man känner sig nästan bakfull. Från favvo haket breve..
             

Fick dessa underbara blommor av bästa cheferna på jobbet idag, eftersom jag fyllt år!!! Såå gulligt, blev super glad =0D Tusen TACK!!!!
             

Kramar Isabel

Kommentarer

  • Lalitta säger:

    D e sant! försökte hitta en passande beskrivning, ett ord, som förklarar hur jag mår när jag jobbar nätter o sover dagar o sen vaknar o kunde inte. Här har vi det : Bakfull!

    2009-07-31 | 02:25:16
    Bloggadress: http://lalitta.blogg.se/
  • jossan h säger:

    exakt! varför får jag aldrig blommor när jag fyller år..snyft..

    2009-07-31 | 04:29:54
    Bloggadress: http://mynameisjosefin.blogg.se/
  • isabel säger:

    Ja man har inte heller tänkt på det förr men så är det verkligen, samma känsla som när man e bakfull



    Jossan: Första gången jag får det faktiskt (på 4 år) eftersom jag alltid har semester då. Därför jag blev så gla =0)!!

    2009-07-31 | 06:29:55

Kommentera inlägget här: