Isabel

my lovely garden

Kategori: Heminredning/Trädgård

Lägesrapport: Igår (söndag) låg jag helt deckad framför tv:n hela dagen, förutom en lång cykelrunda med vovvarna förstås.
Idag är det lite samma sak men jag känner mig piggare, jag menar jag har ju faktiskt orkat mig upp till datorn för att blogga iallafall.
På onsdag är min semester slut och jag ska jobba mycket intensivt i två veckor, sen har jag lite semester igen =0) faktiskt. Så nu ska jag bara ta det lugnt och vila upp mig tills jobbet kallar, känner mig helt slut efter dessa veckor.

Bjuder på lite trädgårdsspecial idag! Måste ju dela med mig av våran vackra trädgård på sommaren!!!


Njut...






Lavendel & Rosor i mängder









Dammen


                                   Dammen börjar bli klar, bara lite stenar kvar att plocka med
                                   
                                   Kärlekstunneln
                                  


"Gången" ner till vinkällaren


Kramar Isabel

Kommentarer


Kommentera inlägget här: