Isabel

Söndag = Sommarfest!

Kategori: Festligheter

Hej mina underbara bloggläsare!

Dag ett av tre på jobbet och är sjukt glad.. varje dag, timme, minut som går närmar sig MIN SEMESTER sakta men säkert =0) WEEEEEHOOOO!!

I söndags bjöds det på sommarfest.Iallafall, efter fyra timmars sömn drog jag på mig sommriga kläder och hoppade på skärgårdsbåten!

Vaxholm


       
            Klänning: (Födelsedagspresent av Honey förra året =0) ) Topshop
            Skor: Asos.com
            Kofta och diadem: Gina Tricot


Idag fick jag en anledning att använda mitt fina äkta pärlhalsband som jag fick i present av Älskling för ganska länge sen.

Båten











Skål!


Tonårshörnan






Puma lyckas alltid smöra sig in i folks hjärtan!!


Kärleksgungan


´



               

              





Bjöds på riktigt god mat i en av husets högsta våning med härlig utsikt ut över havet


                 Mami
                

Barnbordet




               När man har så många våningar (4) i sitt hus är det skönt med hiss..
               
                


               

Kvällen smyger sig på och det är dax att ta båten till fastlandet igen..


TACK för en mysig eftermiddag o fest!!!


Mätta och belåtna åkte vi hem och tog ett varmt bad. Sjukt skönt efter att ha varit ute nästan hela dagen.. Sen somnade vi sött!

 



Kramar Isabel

 

Kommentarer

  • Dan säger:

    De va ju riktigt fint me klänningen o skorna :D

    2009-07-07 | 04:22:47
    Bloggadress: http://jaghadekuliaf.bilddagboken.se
  • isabel säger:

    THANX =0)!

    2009-07-07 | 05:27:15

Kommentera inlägget här: