Isabel

Hmm..

Kategori: Shopping

Hmm lite uppdatering kanske. Har inte varit så sugen på att blogga faktiskt. Är helt koncentrerad på att ta mig igenom dessa jobbdagar innan min semester.

Så jag har alltså inte gjort så mycket förutom jobbat och stannat i stan.. MEN imorgon är det dax!!! 07:00 går jag ut härifrån fri som fågeln i tre veckor!!! Gud vad jag tjatar om semestern hihihihihi!!!

Lite shopping från Kinoshop:

            
Badsalt med olika dofter som skummar. Kunde inte bestämma mig så jag köpte nästan alla, älskar ju olika bad/spa grejer.

             
              Kudde Playboy, har redan en men ska ha till våran nya daybed (ni får se sen)!

                                                  Kramar Isabel

Kommentarer

  • Linn säger:

    mysigt med badsalt och vilken fin kudde!! Ha en bra dag!

    2009-07-09 | 18:53:26
    Bloggadress: http://metrobloggen.se/meandmydays
  • Isabel säger:

    Ja riktigt mysigt o väldoftande =0).. Tack dessama!!

    2009-07-10 | 19:52:22

Kommentera inlägget här: