Isabel

golf time

Kategori: Äventyr/Resa


En mulen dag som denna drog vi till golfbanan för att träna våran sving på ranchen.
Jag har faktiskt grönt kort, tog det när jag var tio år men tröttnade och "pensionerade" mig vid 12 års ålder. Har inte rört en klubba många gånger sen dess men fick ändå iväg många fin fina slag =0)!!! 


Svingen sitter fortfarande!


Syster och min bebis



Corinne                                                                                     Älskling


Puttävling.. Mamma vann såklart eftersom hon är heltidsgolfare..


Jag o Björn kom på en delad andra plats!


Tillbaka hemma. En välförtjänt middag och vi sitter ute trotts att solen inte syns till




Avslutar dagen med ett avkopplande bastubad och en low carb öl!



Bäst att jag lägger mig, alla sover och det sägs att det ska bli sol imorgon.. Hoppas!!!

Kramar och God Natt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: