Isabel

Veckan som gått..

Kategori: Heminredning/Trädgård

Ja ha då har man varit ledig några dagar.. Så skönt! Har mest tagit det lugnt, badat, fixat tomten och städat huset en hel del. Tar tid att gå igenom ett trevånings hus, inget man städar på en kvart direkt.

Juli har det hunnit bli också =0).. MIN månad ju, fyller år i slutet av månaden nämligen!!! Har dessutom semester om 5 (!) dar HA!!!!!! Jag räknar ner..


 Lite trädgård o sånt 

Den vildvuxna bersån innan


                                
Bättre! Jag är dock för kort för att kunna klippa på höjden..



Kolla in våran anabola orkidé!! Andra gången den blommar dessutom o jag är överlycklig eftersom alla orkideér jag ägt bara blommat en gång sen dött =0/. Men nu är det andra bullar..
TIPS! Köp Orkidé näring och ge nån gång i månaden (det räker) och det funkar! Alla mina orkideér (5 st) är super fina och blommar igen som aldrig förr =0D.
                



                Bad o mys
               
                
                

                 MUMS!!!
                

                                          Kramar Isabel

Kommentarer


Kommentera inlägget här: