Isabel

Back in the days!

Kategori: ---> Isabel <---


Brunnsskola på Ingarö, nån gång mellan klass 6-8?

Blev taggad på FB i detta foto av en gamal klasskamrat, ROLIGT! Ser ni mig i mitten längst ner, haha såklart.
Inte trodde jag att Björn (som står över mig i en tjej jeansjacka) och jag skulle sitta i samma hus idag.. Ja visst!.. Vi gick i samma klass från 6:an till 9:an (om jag minns rätt). Sen splittrades vi när vi började gymnasiet och träffades flera år efter och fann varann, HAHA löjligt d lät, men så är det!

Kramar Isabel

Kommentarer

  • Jessica säger:

    Underbart att ni fann varann senare ju. Helt galet kul! :)

    2009-06-25 | 06:56:36
  • Adam säger:

    Hej Isabel.



    Jag har följt din blogg nu i ett halvårs tid & hittade den utav en slump & jag ville bara säga att kärleken är konstig ibland & att man aldrig vet vad ödet för med sig !

    2009-06-25 | 14:06:55
  • nettis säger:

    hahaha så jäkla nice det är så jag kommer ihåg er båda två.... det var länge sedan det där.....

    2009-06-25 | 21:36:38
  • Isabel säger:

    Adam: Kul att du är en trogen läsare =0), D har du rätt i kärleken är konstig ibland =0D!



    Så du kommer ihåg oss till o med Nettis hehe kul!!



    kram

    2009-06-26 | 03:39:54
    Bloggadress: http://ladyisabel.blogg.se/
  • Josefin Staaf - A Dressy Doll's Diary säger:

    Haha, vad kul! Visste inte att ni känt varandra så länge, gulligt ju.



    xxx

    2009-06-27 | 01:58:48
    Bloggadress: http://josefinstaaf.com

Kommentera inlägget här: