Isabel

Epilator - en pina!

Kategori: Skönhet

Sitter på jobbet igen och ska fördriva tiden med att epilera armarna. Brukar raka dom eftersom jag inte gillar mina håriga armar, men på sommaren är det lättare att köra epilatorn så man slipper göra det så ofta och stubbutväxt.. Ont gör det men va faan, vill man va fin får man lida pin eller hur!



Stoppade i min navelpercing imorse. Har inte haft den på väldigt länge. Vet inte om jag gillar det längre. Hade ju massa percingar på alla möjliga ställen förr (5 st!) men tagit ut alla allt eftersom.

HOT OR NOT???....


Kramar Isabel

Kommentarer

  • Jossan säger:



    Fint ju! Jag gillar så diskreta navelsmycken som möjligt.



    xxx

    2009-06-16 | 00:39:05
    Bloggadress: http://josefinstaaf.blogg.se/
  • Lalitta säger:

    hot hot hot!

    2009-06-16 | 03:33:56
    Bloggadress: http://lalitta.blogg.se/
  • liz säger:

    mega hot!!

    2009-06-16 | 08:28:04
  • Agge säger:

    HOT HOT HOT, du har så fin mage så du borde verkligen ha piercing få som passar i det.

    2009-06-16 | 13:41:25
    Bloggadress: http://honeybunnie.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Hört talas om Weet hårborttagningskräm?? Mycket bättre. Inte vaxet utan krämen!

    2009-06-16 | 18:43:43
  • isabel säger:

    oki.. då behåller jag den men ska nog köpa ett mindre smycke i guld.

    Weet, yes har provat d nån gång men det växer ju ut ganska fort, som att raka tycker jag. Gillar att plåga mig själv lite dessutom hahaha.



    Kram

    2009-06-16 | 21:12:58

Kommentera inlägget här: