Isabel

FREDAG

Kategori: Familjen

Hade en mysig fredags kväll med god mat, efter att vi kommit hem ganska sent från frissan (+ några andra stopp på vägen som alltid).
Blev en enkel middag med biff, stekta grönsaker, Halloumiost och ångkokt sparris..

mmmmm...


Tog en promenad i solnedgången. Bara jag och Pumis eftersom Diva är skadad och får inte gå så långa promenader och Björn va hemma och väntade in några vänner som kom på besök.

Verkligen mysigt att ha hästarna så nära hemma.




Åkte förbi Väsby Centrum i Upplands väsby som vi bor ganska nära. Visste inte ens att det fanns tills Älskling visade mig det. Ingen skylltning alls och det ligger liksom bakom så de centrumet kan ju inte ha många kunder förutom dom som bor nära.
Massa affärer =0).. Björn kommer nog ångra att han visade mig det hehe.. Köpte en klänning (se nästa inlägg) och en massa vin. Måste ju bunkra upp nu till sommarens grillfester =0)

psssst.. Visar man leg innan dom hunnit fråga efter det så får man en rosa burk med karameller, hehe tyckte jag va kul. 

Kramar Isabel

Kommentarer

  • Jossan säger:

    '



    Mysig dag! Jag gillar också Podium (vinet). Nä, är det godis i burken? jag som hoppades på minttabletter... Fick en häromdagen.



    xxx

    2009-06-06 | 23:15:52
    Bloggadress: http://josefinstaaf.blogg.se/
  • Jessica säger:

    Atte ser tröööööött ut!!! Stackarn!

    2009-06-07 | 09:26:27
  • isabel säger:

    Ne d e bara bilden, han såg pigg o fräsch ut tycker jag, lite uppburrad päls också såg mysigt ut. Han är svår att fota för han vill vara så nära en o gosa hela tiden hehe.



    2009-06-07 | 21:16:47

Kommentera inlägget här: