Isabel

Humörsvängningar!

Kategori: ---> Isabel <---

Fy vad jag mått konstigt! Tur att jag varit hemma sen igår morse säger jag bara för mina hormoner eller nått har verkligen spelat mig ett spratt.
Varit SÅ förbannad på minsta sak, nästan fått andnöd och inte vetat var jag ska ta vägen av ilska och drömt jätte konstigt.. Hmm. Jaja vad ska man göra. Har bara velat vara själv.
Tog en riktigt lång cyckeltur med Puma o efter det bubblar det inte lika mycket i huvudet. Hoppas jag vaknar upp imorgon och är helt "normal" igen.

Kollade ni på Paris Hiltons My new BFF haha tävla om att bli någons bäste vän... Vad tyckte ni?!


Ne ska gå ner och fortsätta psyka mig framför tv:n =0b..

Förresten.. Nån som vill bli min nya bästa vän.. hehehe...

Kram på er!

Kommentarer

  • Jessica säger:

    Hej! Haha, kollade lite på det programmet, om att bli Paris bästa vän. HELT sjukt enligt mig. Att hon går med på att förnedras så??? Ser man det ur det perspektivet är det ju galet pinsamt... ;)

    2009-06-09 | 22:45:24
  • a säger:

    B vitaminer Isabel! (Om det har med pms att göra.)

    2009-06-09 | 22:50:49
  • annica elfving säger:

    jag står för inlägget, men det bara publice.. hann inte skriva klart namnet!

    2009-06-09 | 22:52:43
  • Jossan säger:





    Mens?



    x

    2009-06-10 | 00:11:15
    Bloggadress: http://josefinstaaf.blogg.se/
  • Isabel säger:

    Annica o Jossan: Ne har inte pms (hoppas jag), har aldrig haft sådana prob. förut iallafall. Mens, ne har ju inte riktigt d eftersom jag har spiral. Tror att det är den som spökar lite ibland, lr ganska säker.



    Jessica: håller med dig Pinsamt, vad gör man inte nuförtiden för lite mer publicitet.



    Kram

    2009-06-10 | 15:37:28

Kommentera inlägget här: