Isabel

Hem ljuva hem - Lördag

Kategori: Heminredning/Trädgård

Idag var vi ute hela dagen! Gått omkring och njutit i trädgården som växer som aldrig förr.


Vi har en fin bergsvägg som jag ville snygga till genom att ta bort all mossa.. blev en skitig historia..

 
                              Hälften hamnade på marken..
                              
                    ..Och resten på MIG!
                 
                  Lite meck..
                 

Efter vi varit lite duktiga tog jag med min älskling på en romantisk promenad.. PÅ TOMTEN!

                 KÄRLEKSTUNNELN
                 

                




Kommer ni ihåg för bara några veckor sen när jag stod och kratta i dessa stora rabatter, här hittar man mycket fint nu när det växt upp!

        För inte så länge sen.. 

NU..



                            
             

                                           Kramar Isabel

Kommentarer

  • liz säger:

    gud ni bor såå himla fint!!!!

    duktig du är som är en sån duktig hemma fixare!!! du får lära mig för jag e helt värdelös!! :) haha!!!

    2009-06-02 | 08:36:49
  • isabel säger:

    hehe Tack!

    Värdelös tror jag inte du e, gäller väl bara att man e lite intresserad.

    Ni får komma förbi nån gång vet ja =0)!!

    2009-06-03 | 20:25:37
  • liz säger:

    a jag tror jag måste komma förbi hemma hos er någon gång och få lite insperation. :)

    vore mega trevligt! :O)

    2009-06-09 | 14:51:16

Kommentera inlägget här: