Isabel

Onsdag

Kategori: Heminredning/Trädgård

Stackars Divix blev drogad idag. Bölden på tassen ville inte gå ner efter medicin kuren så vi åkte tillbaka för att ta ett prov och kolla vad det är. Eftersom dom tar en köttbit av knölen så fick hon lugnande.

Här ligger vår bebis i mörkret för att somna in..

Så både Björn och Diva blev skurna i idag, då Björn tog bort två leverfläckar precis innan.



Beställde ju hem grejer från H&M.se och det blev inte bara kläder utan till hemmet också. Dom har faktiskt riktigt fina grejer, men jag slog inte på stort denna gång och nöjde mig med två små jeans kuddar. De beiga kuddarna är också ganska nya och kommer från IKEA.


Var även i Kista gallerian igår och fick med mig lite småsaker som ett par vita leggings från Gina Tricot och ett linne från H&M.
H&M
ska jag besöka snart igen för dom hade jätte gulliga sommarklänningar, billiga också såklart, men hann inte eftersom jag var där precis i sista stund innan stängning som vanligt!


Back to soffan, filmen väntar..!

Kramar Isabel

Kommentarer


Kommentera inlägget här: