Isabel

Regn, rusk & cupcakes!

Kategori: Heminredning/Trädgård

Då håller man sig inne och fixar o donar istället.
Har tagit upp alla sommarkläder som legat undanstoppade under vintern. Det är nästan som att shoppa för man kommer bara ihåg hälften av kläderna man faktiskt har =0).

Frukost med tända ljus och managrynsgröt, mysigt när det är ruggit ute..


Fixade ett par gamla Crocker jeans jag hittade till shorts,


                             Skohyllan är på plats som jag beställde för ett tag sen
                            
Skorna får häng där tills vi fixat nått riktigt, vill ju fortfarade göra om rummet och bygga riktiga skohyllor med belysning helst. Får se när det blir av.



Måste ju föja trenden och baka Cupcakes! Följde receptet från Jossans blogg. Gick sådär, snålade på floursockret så glassyren blev lite rinnig. Hade ingen strössel heller. Men goda va dom!!!


Försten till mig får cupcakes.. hehe ne blir bara till mig själv eftersom jag är ensam hemma med vovvarna. Kanske sparar nån till Björn när han kommer hem. Tar nog med mig några till frisören (som jag känner) imorgon också, JA jag ska äntligen klippa mig och färga håret, jag är så glad !

Vad har ni haft för er denna regniga dag??

Kramar Isabel

Kommentarer

  • Johanna säger:

    BRA skohylla!! Vart har du beställt den? och vad kostade den?

    2009-06-04 | 21:19:17
    Bloggadress: http://jojosplace.blogg.se/
  • Elina säger:

    Hej Issa!

    Jag håller med föregående talare :P Jag vill oxå ha en sån skohylla. Berätta var du köpte och för hur mycket :)

    2009-06-05 | 09:55:22
    Bloggadress: http://bullpitt.blogg.se/
  • jenny säger:

    var har du köpt din skohylla? den känns helt perfekt!

    2009-06-05 | 10:15:53
  • Jossan säger:

    Jag inspirerar tydligen!



    Skohylla, jeansshorts och cupcakes :-)



    hihi!



    xxx

    2009-06-06 | 14:18:52
    Bloggadress: http://josefinstaaf.blogg.se/
  • Isabel säger:

    Ja jossan du inspererar verkligen =0)



    Skohyllan är beställd på ellos.se, men verkar vara slut för tillfället, håll utkik!



    Kram Isabel

    2009-06-06 | 19:17:23
  • Linn säger:

    ÅHH!!! älskade din sko hylla! Behöver verkligen en sån! Skulle också vilja kunna förvandla kläder..men är tyvärr helt kass på att sy! Hoppas du får en mysig kväll!

    2009-06-06 | 21:00:12
    Bloggadress: http://metrobloggen.se/meandmydays
  • isabel säger:

    LINN: Skit i o sy (oxå kass på de) fram med saxen och klipp bara och vik upp.. KLART =0))!

    2009-06-06 | 21:49:10

Kommentera inlägget här: