Isabel

SUCK!

Kategori: ---> Isabel <---

Varför fungerar INGENTING när man har sovit för lite. Glömde min digitalkamera igår igen som jag verkligen alltid har med mig. Tog lite bilder på mobilen istället på dagens outfit, shopping o annat bus =0).. Men ne funkar inte att lägga upp dom på datan! Inte nog med det så satt jag o ringde Samsung support X antal gånger eftersom jag inte får igång MMS funktionen på nya mobilen och den funkar fortfarande inte, så j-a irriterande. Jag menar hur svårt kan det vara?!

Idag ska jag sova, gå upp och fixa mig för att sen dra in till staden igen för en fest kväll. Det blir iallafall skoj, har jag bestämt!
Men just nu är jag så borta i huvudet av sömnbrist så jag vet inte om jag drömmer eller om det är verklighet..
Hade ju massa fina bilder jag skulle lägga upp till er.. och mig såklart =0). Får bli en annan gång.

         
 

Kramar Isabel

Kommentarer


Kommentera inlägget här: