Isabel

rosa ting!

Kategori: Vardags lyx!


Hittade lite söta grejer på den här sidan. Även om man inte vill köpa nått så satt man och log över många roliga saker dom hade. Verkligen en tjejsida, så killar inget för er alltså!
Om jag beställer därifrån någon gång så ska jag garanterat ha dessa grejer. Rosa toalettpapper till våran rosapimpade gästtoalett, kan det bli bättre haha. Söt tuggummiask för en storförbrukare och bodyscrub, till spaet, jag bara älskar bodyscrub!


FREDAG

Idag har jag kopplat bort allt och bara koncentrerat mig på att försöka sova, vila ja iallafall försökt.
Kom i säng vid halv elva imorse för att sotaren va hos oss och höll på o klampa på taket och sprang runt inne och sotade ner. Hehe -->singelvänner<-- Ni skulle ju varit där imorse. En ståtlig karl på Två meter(!), söt var han också med lite skit på kinderna! Brevbäraren släng dig i väggen.
Iaf.. vaknade redan halv fyra =0S, går verkligen inte att sova när man vet att man har flera tunga, sömnlösa dagar/nätter framför sig.
Så om jag kommer skriva konstiga flummiga saker här på bloggen i helgen så vet ni varför ;0). Later.. 

Kramar!

Kommentarer

  • Jossan säger:

    Fint! Jag har den där asken från Little i, fast med minttabletter ist. Väldigt söt och praktisk! Köpte min i england dock.



    xxx

    2009-06-13 | 03:45:14
    Bloggadress: http://josefinstaaf.blogg.se/
  • jossan h säger:

    Åhå jag hade velat träffa den sotaren! Skicka han till mig!

    2009-06-13 | 04:38:39
    Bloggadress: http://mynameisjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: