Isabel

Weekday shopping

Kategori: Shopping

Jag har hittat en ny favorit butik, Weekday på drottninggatan när jag hade ynka 40 min på mig innan det var dax att fixa naglarna. Spring dit det är rea (som överallt i och för sig)!
Fan inte ofta nu för tiden man har tid att bara gå runt och kolla i butiker, men tur är väl det annars skulle inte Björn bli glad på mig så mycket shopping som det skulle bli =0b.

    




Köpte två par vita skor för 100 lappen ! (Va till och med tvungen o fråga om priset verkligen stod i svenska kr!). Från Cheap monday i samma butik som har 3 våningar! (Ända bilden jag hitta)


(Uppdatering): Ett par till mig o ett till Björn 50:- st, Älskar billig shopping!!!


Rekord i bloggande idag tror jag hehe, hoppas ni orkat kolla in allt =0)!

Kramar Isabel

Kommentarer


Kommentera inlägget här: