Isabel

Onsdag

Kategori: Heminredning/Trädgård

Åh jag har verkligen fått lite försmak av semestern.. en liten teasing! Nu längtar jag ännu mer tills jag är ledig om (bara) två veckor OCH bara en månad kvar till min födelsedag =0D!
Men nu är jag tillbaka på jobbet igen efter lite midsommar ledigt och ser fram emot att jobba. För man uppskattar och känner sig mer förtjänt av semestern om man har fått "slita" lite innan!

Blev så glad när Björn kom hem med en fläkt jag velat ha sen förra sommaren. Eftersom jag sover mycket på dagarna då det är kanon varmt och svårt att sova på sommarhalvåret så är den min räddning i hettan! Fjärrkontroll, massa olika lägen och sleep funktion. Den är super tyst också =0).

                               
              


TRÄDGÅRD

 Våran tomt börjar växa oss över öronen, har inte haft tid till varken klippa gräset eller rensa ogräs. Så jag försökte mig på gräsklipparen själv då min älskling jobbar från tidiga mornar till sena kvällar just nu. Gräsklipparen är liksom hans jobb. Det gick ju sådär. Haha när jag tillslut fått igång skiten och hunnit klippa några längor dör den, då är bensinen slut såklart! Gav den en spark och gav upp. Har inget tålamod när grejer jävlas med en.
Marie, våran trädgårdshjälp och räddning, kommer nästa vecka för att hjälpa oss som tur är.

              Dumma dumma maskin..
             

Smultron                                                              Rabarber

Vallmo som jag älskar, synd att dom inte blommar så länge bara.


Kramar Isabel

Kommentarer

  • moonzanna säger:

    jobbar du som jag natt ? funkar fläkten bra? jag har samma problem när jag sover på förmiddagarna att det är sjukt varmt och man sover otroligt illa då =/

    2009-06-25 | 08:40:17
    Bloggadress: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här: