Isabel

Izza i ett nötskal!

Kategori: Shopping

Haha jag blir så trött på mig själv ibland..
Igår, min sista lediga dag innan jag ska jobba nästan 6 dagar i rad (förutom söndag), åkte jag in till stan BARA för att gå på ett möte med jobbet.
Tog mig ca en och en halv timme att ta mig in pga köer. När jag kommer fram upptäcker jag att ingen är på plats och jag drar snabbt upp mobilen för att kolla sms:et ang mötet, och upptäcker att det är NÄSTA onsdag!!!
Jag är så stressad över att jag ska jobba så mycket nu innan midsommar så allt blir fel. Det var bara att vända bilen och åka heeela vägen hem igen. SUCK!!!

Inga ärenden hade jag att göra heller, hmm måste ju varit någon mening med att jag åkt en hel vecka för tidigt.. Så jag stannade till i Kista gallerian och tröstshoppa =0).


Klänning: Gina tricot



Tyckte att dessa plagg passade ihop tills jag kom hem o upptäckte att det kjolen var svartare än toppen.
Ge mig tips! Vad kan man bäst kombinera toppen till tycker ni?

Topp: Gina tricot
Kjol: H&M



Kort tröja: Gina tricot                                                              Klänning: H&M



Denna klänning från H&M såg jag på en tjej fast en blå/lila och tyckte den var snygg, men den var slut så jag köpte denna färg istället och vet inte om jag gillar den, HJÄLP mig! Behålla eller lämna tillbaka? Det var halva priset så den va billig men vill inte ha en massa kläder jag kanske inte kommer använda i garderoben! 

Kram på er!

Kommentarer

  • Stina säger:

    Jeans till svarta toppen och behåll klänningen. Tycker den var söt :)

    2009-06-12 | 12:55:22
    Bloggadress: http://staiina.blogg.se/
  • Jessica säger:

    Kan du inte skicka in alla dessa bilder till nån firma, typ "Ellos", eller H&M? De är ju superfina!!! De kanske vill att du är med i nån katalog! :)



    Jag tycker också du ska behålla klänningen, den är jättefin! Gulligt sommarfin! :)



    Flissan är kär i nån av de andra hästarna i hagen bredvid, hon går där längs staketet och är SUPERBRUNSTIG. SÅ typiskt henne va? ;)

    2009-06-12 | 14:58:13
  • isabel säger:

    Tack för tipsen, då behåller jag den. Hehe Ellos ja kanske!



    Ja jag vet, hon är verkligen KÄR! Sa till Tess att det va bäst att hon behöll elen (den e avstängd på dan) på för hon är nästan på väg över till den andra hagen.

    2009-06-12 | 21:47:22
  • Julija säger:

    den var jättefin! Behåll!

    Kramis

    2009-06-13 | 22:41:01
    Bloggadress: http://julijal.blogg.se/

Kommentera inlägget här: