Isabel

Casting

Kategori: Roliga jobb!

Idag ringde en tjej och fråga om jag kunde komma på casting senare på dan.
Antagligen helt onödigt att åka hela vägen till stan för att vara där 5 min och hem igen. Men men hoppas jag kommer med iallafall. Va för en tele2 reklamfilm.
För övrigt har jag enbart städat hela dagen innan jag åkte. känns som det är de ända jag gör.. jobba... städa.. jobba.. städa =0/.
Vill gå på Sexy.se festen på torsdag men har inte hittat nån att gå med än =0(.. På lördag ska vi iallafall på inflyttningsfest hos några vänner. Jag är rastlös, ge mig lördag NU, eller torstag om nån vill gå med mig =0)!!

               
                Kramar I

Kommentarer

  • honey säger:

    ja det lät mkt bättre där än på filmen haha , men det va min lilla show som betyder nått ;)



    hoppas verkligen du får rollen ;) puss

    2009-03-31 | 01:02:24
    Bloggadress: http://honeypt.blogg.se/
  • Lalitta säger:

    torsdag låter bra, i'm in

    2009-03-31 | 05:32:03
    Bloggadress: http://lalitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här: