Isabel

Ge mig Färg!

Kategori: Skönhet

Rose SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COMRose SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COMRose SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COM

Jag vill ha skor i starka färger!!!!!... Vilken färg tycker du bäst om?
Jag fastnade för dom blåa, sen såg jag att de va den enda färgen som fanns kvar dessutom. Vilken tur jag har =0)! Får se om jag klickar hem ett par från Nelly.com (klicka en av bilderna om du vill komma direkt dit)

Känner mig sprallig och glad idag även fast jag sovit dåligt på dan då solen smygit sig in i rummen trots rullgardiner. Känner att våren är på G fastän det är svinkallt.
Nu ska jag kolla vidare på Roomservice och sen försöka somna hyffsat tidigt så jag vänder tillbaka dygnet och kan gå upp tidigt imorgon och njuta av dagen och börja fixa lite på tomten inför Våren/sommaren.

Kram på er!!!

Kommentarer

  • Malenas värld säger:

    Jag håller med SÅ mkt!! Jag ÄLSKAR högklackat med riktig stark färg, det kan göra så mkt. för hela outfiten! Även en typ cerise kuvert väska i siden eller lack är GRYMT!!



    pussar gumman

    2009-03-27 | 19:19:38
    Bloggadress: http://malenasvarld.blogg.se/
  • Josefin säger:

    Ja, jag är förutsägbar: ROSA!

    2009-03-27 | 23:24:12
    Bloggadress: http://josefinstaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här: