Isabel

Lycklig =0)

Kategori: Skönhet

Åååh.. Så skönt att vara hemma, känns som klockan är natt då den bara är 21:00 och jag är redan helt slut.
Har hunnit STOR städa hela huset (med hjälp av Marie förstås) för att sen åka för att färga håret. Sova hos syster Clary, inte för att det blev så mycket sova då Clary, jag och hennes tre barn delar en tre rums lägenhet och första barnet skulle upp kl 05:00 för att åka skidor med skolan.

Idag mötte jag upp min älskling för att gå på Villa/uteplats/trädgårds mässa i nya Kistamässan. Därefter åkte vi och shoppade lite i Kista gallerian. Nu är vi äntligen hemma i ett så rent hem att jag bara går runt och njuter! Hoppas det varar länge..

Proffset Rebecka hjälper mig med håret.. Jätte kul att träffas då det var väldigt länge sen nu, blir tyvärr inte lika ofta vi träffas efter att vi flyttat. TACK SÖTNOS =0)!!!
 

                        
                                                     Rebacka och Pumi myser..

         

Imorgon blir det massor med bloggande, orkar inte mer idag. Då blir det mer av dagens shopping och från dagens mässa!

Kram och god natt!

Kommentarer

  • Lalitta säger:

    Ditt hår blev jätte fint.. tänkte inte på det, men nu såg jag att utväxten var inte för liten asså :-)

    2009-03-07 | 02:05:12
    Bloggadress: http://lalitta.blogg.se/
  • Isabel säger:

    Jo det blev bättre men mina toppar är fortfarande jätte gula =0/..

    2009-03-07 | 04:15:28

Kommentera inlägget här: