Isabel

Nybakat bröd & färskpressad juice!

Kategori: Heminredning/Trädgård

            
Brödmaskin och juicepress: OBH Nordica
Köksprylar rostfritt (visp, glass skopa, smörkniv och mått): Anders Petter


Idag kom Björn hem med en ny bakmaskin, juicepress och lite andra köksprylar.
Det bästa med brödmaskinen är att den har en timer så när man vaknar på morgonen är brödet nybakat och klart!
Ska baka bröd, det första jag gör när jag får tid.. som blir först nästa vecka tyvärr. Jobbar hela veckan förutom en dag, sen i helgen bär det av till Tallin!

Kramar Isabel

Kommentarer

  • Jossan säger:

    Hehe värsta hemmafrun!

    2009-03-10 | 05:02:55
    Bloggadress: http://josefinstaaf.blogg.se/
  • Mathias säger:

    Var har ni köpt juicepressen? Vad kostade den? Tessan kommer förmodligen att döda mig - men jag vill ha en!



    Kram!

    2009-03-10 | 19:48:21
  • Mathias säger:

    Var har ni köpt juicepressen? Jag vill ha en likadan. Tessan tycker det är "en ondödig pryl" men det tycker hon om alla mina leksaker! Så snälla, berätta var ni köpt den.



    Kram!



    Mathias

    2009-03-10 | 20:45:59
  • Isabel säger:

    Mathias: Björn köpte den på "järnaffären" där han handlar mycket och tror att den ligger nära hans jobb i Årsta.

    Kan tipsa om Tretti.se. Har beställt massa grejer där billigt och med snabb leverans. Kolla in denna länk med lite olika alternativ där du kan köpa den.



    http://www.pricerunner.se/pl/83-1016642/Juicepressar/OBH-Nordica-6754-priser#



    Lycka till!! Kramar

    2009-03-10 | 22:19:33

Kommentera inlägget här: