Isabel

Present!

Kategori: Shopping


Idag kom Älskling hem med ett par nya snowboard boots då dom andra begangnade jag fick var för små. Måste ju ha ett par riktigt snygga nu när jag ska bli proffs i backen eller hur =0)!

Imorgon blir det riktig städ dag här hemma. Marie, en tjej som hjälper oss när vi behöver städ eller trädgårds hjälp, kommer imorgon och ska hjälpa oss att städa! Så skönt att få hjälp ibland med storstädning, då kommer man verkligen igång!
 Nu blir det att gå till sängs, ska hämta henne kl 08:00 imorgon.. puuh tidigt tidigt ;0).

Kramar Isabel

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Lyxigt med städhjälp men jag skulle känna mig obekväm att ha andra bland mina saker men de e jag :)

    2009-03-04 | 09:51:29
    Bloggadress: http://honeybunnie.blogg.se/
  • Jessica säger:

    Städa skulle man kunna göra dygnet runt här, känns det som... Nackdelen med katter och barn!!! (Men fördelarna överväger... SÅKLART!)

    2009-03-04 | 12:18:03
  • Anonym säger:

    Jo tack.. två stooooora hundar drar in en del skit och hårar ner!! men nu är det fint... ett tag iallafall =0)!



    Jo förstår att man kan känna så bara det att hon rotar inte i mina saker, har oftast inget skit framme alls.

    Hon bara dammtorkar, dammsuger och skurar, duschar, toaletter mm. och håller inte på o plockar undan våra grejer för d e alltid redan gjort =0)..

    2009-03-04 | 13:30:00
  • Isabel säger:

    2009-03-04 | 13:30:20
  • honey säger:

    jaaaaaaaaaa haha här slutar vi aldrig att posa hihi . puss

    2009-03-04 | 17:15:21
    Bloggadress: http://honeypt.blogg.se/

Kommentera inlägget här: