Isabel

Shopping!

Kategori: Shopping

        
                                               Bar påfyllning från taxfreen


Kändes skönt för vi shoppade inte så mycket när vi var i Tallin. Bara det jag verkligen ville ha och inte en massa skit.
          
                                           Skor från en butik i Viru Keskus



Klänning också den från en butik i Viru Keskus / Fifilers Paris
Hittade ett par snygga jeans på ZARA i Tallin men det var lika dyrt där om inte dyrare så jag väntade med dem. 


Åkte förbi Nacka för att hämta Divix och hade en massa tid över tills vi skulle möta upp mamma i stan, (för att hämta upp hund nr två Puma), så vi var "tvungna" att shoppa i Forum Nacka sålänge.
Där hittade jag dessa jeans som jag tittat på i Tallin. Jeans och beige kort tröja båda från ZARA.


Kramar Isabel

Kommentarer

  • Lalitta säger:

    Love the shoes, the dress, the jeans everything.. verkligen grymt fina skor!

    2009-03-17 | 07:56:31
    Bloggadress: http://lalitta.blogg.se/
  • Stina säger:

    Så himla kul att se hur ni hade det på resan. Jag är grymt sugen på en kryssning. Äta gott och roa sig :) Din spetsklänning är skitläcker!!

    2009-03-17 | 11:29:08
    Bloggadress: http://staiina.blogg.se/
  • Isabel säger:

    Thanx =0)!!

    2009-03-18 | 13:15:51

Kommentera inlägget här: