Isabel

Tallin dag 1

Kategori: Äventyr/Resa

                         

Lite frulle (för mig eftersom jag sovit halva dan). Rummet var jättefint med dubbelsäng och fönster. Köpte oss lite dricka att till rummet i taxfreen efter fikat.


Ombytta och klara för middagsbuffén

           
                         Jag körde mest på skaldjur som är SÅÅ gott!


Underhållning med snygga dansöser =0)
               
Dax att utforska nattlivet här på Tallink.. bara ett ombyte till först! Det bästa med kryssningar: så nära hem att man kan byta om hur många gånger man vill under natten haha..

Det var inte värdens drag men vi hade roligt tillsammans iallafall efter massa drinkar..

      Blev  lite dans också...        


  
Hmmm... Nu är det nog dax att gå och lägga sig...

                                            
Älskling är glad i hatten här kan jag lova.. Jag begav mig till hytten för att sova medans Björn hittade gamla bekanta och festade vidare i deras hytt...!

                                 

Fortsättning följer...
                                           

Kommentarer

  • Jessica säger:

    Hehe, är Björn glad i hatten? Du då? ;)

    2009-03-17 | 07:22:36
  • Lalitta säger:

    Nu blev jag sugen på en kryssning igen, visst e det skönt med dubbelsäng på båten

    2009-03-17 | 07:55:20
    Bloggadress: http://lalitta.blogg.se/
  • Isabel säger:

    Hehe.. jo jag var väl också det då =0b..



    Ja dubbellsäng e ju mycket bekvämare, får lite "ramla ner" känsla av dom vanliga enmanna sängarna.

    2009-03-18 | 13:19:29

Kommentera inlägget här: