Isabel

Pass miss!

Kategori: Familjen

Hej alla bloggläsare!

Igår hade jag äntligen min lediga dag i denna hektiska vecka. Gjorde inte så mycket mer än att mysa i soffan framför brasan men det var så skönt!

Ser verkligen fram emot kryssningen imorgon. Jag hoppas vi kommer med....
Idag ringde jag för att dubbelkolla vilken tid man ska vara vid båten. Då som först informerade dom om att man måste ha PASS med sig!!! HJÄLP, Björn har ju inte j-a pass.
Verkar inte som det är meningen att vi ska åka någonstans. Efter lite suckande, svärande och efter att ha kollat upp vad ett sådant sista minuten pass skulle kosta (som man bara kan använda en gång). 1000.- !!!
Ringde upp igen för att fråga hur man ska lösa detta. Vi har ju betalat o inga pengar får man tillbaka heller! Den här gången sa hon att dom oftast inte kollar men att dom kan göra stick prov. Så vi chansar på att det går, annars får jag väl åka själv =0/..
Wish us luck!
          

                   
Divix myser framför brasan med oss, då Puma redan åkt till "mormor" där hon kommer vara hela helgen när vi är borta. *saknar redan*

Kramar Isabel

Kommentarer

  • Lalitta säger:

    Var ska Diva vara då? ska hon inte va med Pumis?

    2009-03-13 | 00:38:50
    Bloggadress: http://lalitta.blogg.se/
  • Isabel säger:

    Ne vi brukar dela på dom när andra är hundvakt, blir så mycket enklare för dom. Vi lämnar Diva hos Rebecka imorn som också har en rottis tik.

    2009-03-13 | 03:20:15
  • Mathias säger:

    Vilken underbar bild av Diva!! Så jäkla söt!



    Buster fyller åtta på söndag. Då ska han firas med tårta!



    Hälsa Diva och Puma!



    Kram!

    2009-03-13 | 07:42:22
  • Isabel säger:

    Tack jag den blev fin.



    GRATTIS BUSTER!!! Hoppas tårtan smakade bra =0)!



    Kram kram

    2009-03-15 | 18:13:00

Kommentera inlägget här: