Isabel

Dagens utställning

Kategori: Äventyr/Resa

Upp ganska tidigt men ändå ute i sista sekund.. Faan va jag har svårt för tidiga mornar, speciellt på helgerna. Blev inte bättre av tanken att jag skulle jobba heeela natten dessutom.

Gick bättre idag än förra tävlingen iallafall. Va bara där i mindre än 2 tim och det var väldigt skönt att komma hem då det regnade hela förmiddagen.
Såklart att det klarnade upp senare och blev kanon väder när jag skulle sova på dagen/eftermiddagen. Så irriterande men det blev några timmars sömn iallafall.

Puma kom på en fjärdeplats i konkurrensen om jag fatta rätt. Haha va väldigt virrig, halka runt i leran och glömde bort hur gammal hon är!! Så kan det gå ibland.. Kanske ska ta och pensionera oss från utställningar ett tag. Måste säga att det va mycket roligare och ställa när hon var yngre/valp och jag tror att Puma håller med mig. Hon vill helst springa fritt på en äng, hämta pinnar i skogen, ligga på rygg och rulla runt med syrran i gräset och mysa med sin matte o husse såklart..
      

Åh snart är det sommar, har så mycket känslor i kroppen, vill göra så mycket, vill ha så mycket.. Det bara sprätter i en!!!

Ne.. back to work..

Kramar Isabel

Kommentarer


Kommentera inlägget här: