Isabel

Grattis Älskling!!

Kategori: Familjen


En solig dag den 5 Maj 2007 tog Björn med mig på en tur på våran dåvarande sporthoj. Vi åkte till havet och hade med oss lite picknick. Utan förvarning friade han, dock ej på knä då vi satt på en brygga och han skulle ramlat i vattnet då haha. Vi förlovade oss mitt i renoveringen av första huset. Blev bara en liten mobil bild från hojen denna dag (mitten bilden).

Vill du bjuda mig på en romantisk middag i helgen så vi kan fira bara du och jag =0)?!


Jag älskar dig min Darling!!.. Massa pussar,
 Din Isabel

Kommentarer

  • honey säger:

    sååååå söta , grattis igen ,pussar

    2009-05-06 | 02:17:40
    Bloggadress: http://honeypt.blogg.se/
  • Lalitta säger:

    Grattis sötnosar! Ni passar verkligen ihop! Kom ihåg att alltid ta hand om varandra! ♥ ♥ ♥

    Issa(nu blev jag också jätte sugen på att sitta och fixa o trixa med paint och bilder :))

    2009-05-06 | 05:47:39
    Bloggadress: http://lalitta.blogg.se/
  • Anonym säger:

    hur många år ska ni vara förlovade innan ni gifter er egentligen?? seden säger ju att man ska gifta sig ett år efter förlovningen.

    2009-05-06 | 13:56:17
  • Kattis säger:

    Seden säger att man ska gifta sig ett år efter att man TROLOVATS, inte ett år efter att man förlovat sig... =) men bröllop vore väl nice snart?

    Ozzy hälsar massa till sina brudar, Zenonne till sin bästis å jag till er allihopa! puss!

    2009-05-06 | 23:35:42
  • isabe säger:

    TACK alla =0).. Jo då Bröllop kommer men har tyvärr inte prioriterats. Vi har ingen brådska, vi gör det när vi känner för det helt enkelt =0).. men antagligen inte i Sverige. Men lugn, det blir iallafall fest i sverige =0)!!!



    Kramar

    2009-05-07 | 16:51:50
  • D18N säger:

    Grattis!

    2009-05-07 | 23:29:01
  • Jossan säger:

    Ja, man ska spara på allt! Fast då ska man ha nånstans att ha det också... Vi har ett landställe där vi har 100-tals lådor med kläder från 60-talet och framåt. Min familj slänger inget! Det är jättekul att kolla i gamla lådor märkta typ: Jossan 1999-2001. Värsta flashbacksen!



    xxx

    2009-05-08 | 00:01:09
    Bloggadress: http://josefinstaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här: