Isabel

idag är jag..

Kategori: Vardags lyx!

              
                                                        High on life!

Stockholm stad.. Jag.. och Clary.. i bilder

Gamla stan


                          
Vasastan och scampi


När våren kommer smyger sig alla fina bilar fram.. Me LIKE!


                                     
Avslutade den fina dagen med en fika, sen bar det av till jobbet. Jag och Honey visar upp våra fin fina naglar!

                                        Kramar Isabel
           

Kommentarer

  • Lalitta säger:

    det var ett roligt inlägg :)

    2009-05-02 | 02:03:48
    Bloggadress: http://lalitta.blogg.se/
  • isabel säger:

    inte roligare än vårat inlägg "Skulle du va min vän om.." HAHA!!!

    2009-05-02 | 04:46:53
  • Jessica säger:

    Haha, man bara ler. Som 2 ystra unghästar på betes-släpp! Fast i stan förstås...! :) Snyggt med ditt namn i skyltfönstret! :) Du kan väl be att få köpa det billigt, eftersom det är "skylt-ex"? ;) ;) ;)



    F mår bra! Verkar bättre nu, men inte helt ok än. Lite knackig. Men det tar sig. /Jessica.

    2009-05-02 | 18:12:44
  • isabel säger:

    Jessica: Vet du.. jag har redan ett sådant skärp men det står "IzzA" hehe. Tyckte det va häftigt att dom hade mitt namn med min stavning som inte är den vanligaste.

    Va bra att hon e ok! Ska se över henne imorgon (äntligen =0S).

    2009-05-02 | 21:15:34
  • stoffe säger:

    snygga kroppar och bilar!

    2009-05-08 | 19:36:16

Kommentera inlägget här: