Isabel

Ny kamera!!!

Kategori: Shopping



Min älskling var duktig idag och åkte till en annan Expert butik för att försöka få ut så mycket som möjligt av försäkringen på den gamla kameran som gick sönder.. Denna gång gick det mycket bättre! Vi fick den kameran vi ville ha och behövde bara lägga till några tusen och då fick vi även en försäkring på köpet =0). Så nu har vi den "värsta" kameran med videoinspelnings funktion också. Äntligen kan jag ta lite finare bilder, älskar ju att fota (och bli fotad förstås ;0) ). Skulle vilja gå nån fotokurs faktiskt. Nån som vet om det finns någon liten kurs där ute som skulle passa? 

Va hos veterinären idag och Diva hade en inflammation i tån och ska gå på antibiotika i 20 dagar. Stackarn måste ha tratt, hon skäms så mycket när hon måste ha den. Annars är allt lugnt, jobbar idag och imorgon sen torsdag och efter det är jag ledig över en vecka !!! Ska bli så skönt, då ska jag fixa allt jag inte hunnit med i trädgården. Måla klart gästhuset och plantera alla blommor vi köpt i solskenet (hoppas jag).

Kramar Isabel

Kommentarer

  • honey säger:

    sååååååååå AVIS jag borde får den ;)

    2009-05-06 | 02:18:17
    Bloggadress: http://honeypt.blogg.se/

Kommentera inlägget här: