Isabel

Dagens polisanmälning!

Kategori: Allmänt

Ååh vad trött jag är! Längtar tills jag får en riktig god natts sömn.
Idag har jag iallafall varit på besök hos polisen i stan, för att min reg plåt fram på bilen blev stulen imorse eller igår natt när jag jobbade. Vet inte exakt. Hmm vad ska dom ha den till egentligen? Sätta den på en stulen bil och ge mig parkeringsböter och en massa tullavgifter eller? Jaja har polisanmält det nu och ska få en provisorisk reg plåt imorrn.

Tog en middag (för oss frukost) på Hard Rock innan jobbet (otippat va)! Blev chicken wings som vanligt så nu är jag mätt och belåten. Sen har det inte hänt så mycket mer idag, har ju inte hunnit vara vaken så länge än. Får se vad denna natt har att erbjuda på jobbet.


Skickar iväg en tanke till min kära vän. Du vet vem du är *puss*, din 94%!


Kramar Isabel

Kommentarer


Kommentera inlägget här: