Isabel

Tidig förlovnings present!

Kategori: Högtider


På tisdag, den 5 Maj är det våran Förlovningsdag!! Älskling hade bokat bord på en restaurang till tisdag men tyvärr så jobbar jag då =0(. Får ta det en annan dag helt enkelt. Fick däremot en förlovningspresent idag =0) istället eftersom jag jobbar både imorrn och tisdag.
Ja som ni ser så fick jag en guldring, en kärleksring!..som jag kallar det. Den ska jag ha som på bilden så jag ser riktigt upptagen ut Haha.. Tills självaste giftemåls ringen kommer förstås ;0). Då får kärleksringen flytta till den andra handen.
Fick även ett presentkort på Ginatricot av min darling. Hmm lite dubbelmoral kanske eftersom han ofta klagar på att jag shoppar ganska mycket och slösar pengar.. men jag blir lika glad när jag kan shoppa *leeer* så det är skit samma!

Angående det som hände med bilen igår så tittade Björn på den när jag kom hem och upptäckte att dom försökt sno fälgarna då massa bulltar var borta. Tur att inte nått hjul lossnade när jag åkte hem säger jag bara!!! Läskigt!!!


Imorgon blir det raka vägen till veterinären. Diva är jätte svullen på tassen stackar undrar om tån är bruten eller kanske en cancer knöl =0S ser jätte konstig ut! Men hon skriker inte alls när jag trycker på den så vi åker inte akut iallafall, hon ligger och snarkar som en människa för tillfället.

Nu ska jag fortsätta slappna av framför tv:n och njuta av min efterlängtade lediga dag med ett glas vin och min..bara min älskling!


Kramar Isabel

Kommentarer


Kommentera inlägget här: