Isabel

Onsdag

Kategori: Allmänt

Idag håller jag mig inne..
Det har stormat hela dan, vaknat flera gånger av att den starka blåsten nästan tog med sig huset.. Nu regnar det istället hmm och snart kikar solen fram bakom ett moln, skumt väder!
Jag tog en huvudverkstablett med koffein i när jag vaknade och blev pigg, så jag gick loss i köket och storstäda/skrubba kylskåpet, diskbänkar, spis ja ni vet. Så nu är det fräscht i köket iallafall. Sen slutade den verka för nu blev jag trött igen.
Jag blir lite konstig i huvudet när det är sånt ostadigt väder.
              
              
              
Borde göra saker men jag går och lägger mig framför tv:n istället. 

Kramar Isabel


Kommentarer

  • Jossan säger:

    Har ni åska hos er? Knäppt, hos oss var det soligt och fint. Tack för tipset! Visste inte att man kunde ha elgrill på altanen! Måste genast kolla upp.



    Säg till när ni har grillfest så kommer jag på studs! ^_^

    2009-05-27 | 23:23:32
    Bloggadress: http://josefinstaaf.blogg.se/
  • Lalitta säger:

    Ja! Det tycker jag oxå :) dax för grillfest hos er :))) På den andra bilden ser det verkligen varmt ut ändå

    2009-05-28 | 02:04:53
    Bloggadress: http://lalitta.blogg.se/
  • sellssi säger:

    här också tyvärr.men hoppas du får en bra dag:)

    2009-05-28 | 16:19:21
    Bloggadress: http://sellssi.blogg.se/
  • Isabel säger:

    Jag får styra upp nått!! Men vill ju helst att den nya altanen o poolen är uppe först, men vi kan ju grilla fler gånger i o för sig =0)

    2009-05-28 | 16:31:40

Kommentera inlägget här: