Isabel

Söndag

Kategori: Familjen

Då har barnen åkt hem till stan igen för att gå till skolan imorgon. Dom har haft det bra här hemma i helgen med Björn i det fina vädret.
Usch idag mår jag pissråtta dåligt. Björn väckte mig alldeles för tidigt! Hann iallafall umgås lite mer med Claudia och Elicia innan dom for eftersom jag inte ens var hemma igår.
Vi myste lite på tomten i hängmattan och dom klippte gräset fint också. Lagade sen nyttig lunch/middag tillsamans..



                                                                                                                                                                                                                                                               



 















 




Grannarna verkar ha fest eller nått. Musik på högsta volym haha kanske går över en sväng.. =0). Verkligen lyhört här eftersom det annars är så tyst.
Ja ha då var det måndag imorgon, får se vad denna vecka har att erbjuda! Nu ska jag ta en dusch och sen lägga mig framför tv:n o mysa med Puma o Diva, vi är nämligen ensamma ikväll.

Kramar Isabel

Kommentarer


Kommentera inlägget här: